Hogyan tudok több információt megtudni a kínált termékekről?
Amennyiben kérdésed merül fel a termékek kapcsán, keress bátran minket az info@panafrica.hu email címen.
Hogyan tudom megnézni, hogy az adott termék kapható?
Amennyiben az adott terméket az általad kiválsztott méretben kosárba tudod helyezni, akkor elérhető a termék a készletünkön.
Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?
Rendelésedet a honlapunkon keresztül tudod leadni. Miután kiválasztottad a kívánt termékeket és a megfelelő méretet, helyezd a terméket a kosárba. Rendelésedet jobb felül a kosár ikonra kattintva tudod véglegesíteni.
További információ: Vásárlás menete
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
Jelenleg a következő fizetési módok közül választhatsz:
Közbetlen banki utalás: Kedvezményezett neve: Buzás András Kálmán Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10700024-71915973-51100005 Közlemény: egyedi rendelési azonosítód és a megrendelő személy neve (ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléséhez)
Bankkártyás fizetés a Barion által biztosított felületen.
Utánvétel futárnál: készpénzben/bankkártyával.
Utánvétel csomagponton: bankkártyával
Hogyan működik a kiszállítás?
A rendelésedet a választott fizetési módtól függően (banki utalás/bankkártyás fizetés esetén a beérkező fizetést követően) rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk magyarországi raktárunkból. Ezt követően a megrendelt termék kiszállítását a Foxpost futárszolgálat végzi választásodnak megfelelően körülbelül 2-5 munkanapon belül. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni, illetve minden státuszfrissítésről emailt is küldünk a nem regisztrált vásárlóinknak. Kivételes esetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyenkor haladéktalanul értesítünk telefonon vagy elektronikus úton. Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
További információ: Szállítási ismertető
Van lehetőség személyes átvételre?
Webshopunk egyelőre nem rendelkezik üzlethelyiséggel, vagy bolthálózattal, így jelenleg nincs is lehetőség személyes átvételre. Ennek kiküszöbölésén folyamatosan dolgozunk, de addig is a FOXPOST csomagautomaták kitűnő megoldást nyújtanak személyes átvételre a Neked megfelelő időpontban.
Hogyan lehet megváltoztatni a megrendelést, vagy a fizetési módot?
Amennyiben szeretnéd módosítani a megrendelésedet, vagy a fizetési módot, kérlek keress minket az info@panafrica.hu email címen.
Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?
Amennyiben szeretnéd törölni a megrendelésedet, kérlek küldj nekünk egy emailt az info@panafrica.hu email címre a tárgyban feltüntetve a “Megrendelés törlése" megjegyzést és a rendelésed egyedi azonosítóját.
Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?
A megvásárolt, eredeti állapotú termék (beleértve a csomagolást) visszaküldésére az átvételtől számítva 14 nap áll rendelkezésre.
További információ: Termék visszaküldésének a menete
Hogyan működik a termék visszaküldése?
Amennyiben szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@panafrica.hu email címen.
További információ: Termék visszaküldésének a menete
Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?
A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg (kivéve vis maior esetén). Elállni csakis abban az esetben lehetséges, ha a terméket nem használtad és az eredeti állapotában tudod visszaküldeni.
Mit tudok tenni, amennyiben rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott a vásárolt termék?
A rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott termék kapcsán, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@panafrica.hu email címen.