Warning: ftp_fget() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/panafric/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 146
Gyakran ismételt kérdések – Panafrica Magyarország
Warning: file_put_contents(): Only 442368 of 453728 bytes written, possibly out of free disk space in /home/panafric/public_html/wp-content/themes/holyster/inc/theme-functions.php on line 60

Hogyan tudok több információt megtudni a kínált termékekről?

Amennyiben kérdésed merül fel a termékek kapcsán, keress bátran  minket az info@panafrica.hu email címen.

Hogyan tudom megnézni, hogy az adott termék kapható?

Amennyiben az adott terméket az általad kiválsztott méretben kosárba tudod helyezni, akkor elérhető a termék a készletünkön.

Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?

Rendelésedet a honlapunkon keresztül tudod leadni. Miután kiválasztottad a kívánt termékeket és a megfelelő méretet, helyezd a terméket a kosárba. Rendelésedet jobb felül a kosár ikonra kattintva tudod véglegesíteni.

További információ: Vásárlás menete

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?

Jelenleg a következő fizetési módok közül választhatsz:
Közbetlen banki utalás: Kedvezményezett neve: Buzás András Kálmán Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10700024-71915973-51100005 Közlemény: egyedi rendelési azonosítód és a megrendelő személy neve (ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléséhez)

Bankkártyás fizetés a Barion által biztosított felületen

Utánvétel futárnál: készpénzben/bankkártyával.

Utánvétel csomagponton: bankkártyával

Hogyan működik a kiszállítás?

A rendelésedet a választott fizetési módtól függően (banki utalás/bankkártyás fizetés esetén a beérkező fizetést követően) rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk magyarországi raktárunkból. Ezt követően a megrendelt termék kiszállítását a Foxpost futárszolgálat végzi választásodnak megfelelően körülbelül 2-5 munkanapon belül. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni, illetve minden státuszfrissítésről emailt is küldünk a nem regisztrált vásárlóinknak. Kivételes esetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyenkor haladéktalanul értesítünk telefonon vagy elektronikus úton. Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.

További információ: Szállítási ismertető

Van lehetőség személyes átvételre?

Webshopunk egyelőre nem rendelkezik üzlethelyiséggel, vagy bolthálózattal, így jelenleg nincs is lehetőség személyes átvételre. Ennek kiküszöbölésén folyamatosan dolgozunk, de addig is a FOXPOST csomagautomaták kitűnő megoldást nyújtanak személyes átvételre a Neked megfelelő időpontban.

Hogyan lehet megváltoztatni a megrendelést, vagy a fizetési módot?

Amennyiben szeretnéd módosítani a megrendelésedet, vagy a fizetési módot, kérlek keress minket az info@panafrica.hu email címen.

Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?

Amennyiben szeretnéd törölni a megrendelésedet, kérlek küldj nekünk egy emailt az info@panafrica.hu email címre a tárgyban feltüntetve a “Megrendelés törlése" megjegyzést és a rendelésed egyedi azonosítóját. 

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt, eredeti állapotú termék (beleértve a csomagolást) visszaküldésére az átvételtől számítva 14 nap áll rendelkezésre.

További információ: Termék visszaküldésének a menete

Hogyan működik a termék visszaküldése?

Amennyiben szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@panafrica.hu email címen. 

További információ: Termék visszaküldésének a menete

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg (kivéve vis maior esetén). Elállni csakis abban az esetben lehetséges, ha a terméket nem használtad és az eredeti állapotában tudod visszaküldeni.

Mit tudok tenni, amennyiben rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott a vásárolt termék?

A rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott termék kapcsán, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@panafrica.hu email címen.